ZSP Kozłowo
Lista kandydatów zakwalifikowanych do gimnazjum 2014/2015
Załącznik nr 1
do Regulaminu pracy Komisji Rekrutacyjnej
wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Nr
z dnia 26.02.2014 r. 2014 r.
Lista kandydatów zakwalifikowanych
do klasy I Gimnazjum im. Marii Zientary-Malewskiej w Kozłowie
na rok szkolny 2014/15
Na podstawie art. 20zc ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz innych ustaw (Dz. U. z 2014 r., poz.7), Zarządzenia Nr 8/2014 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie z dnia 26.02.2014 r. w sprawie zasad i kryteriów rekrutacji do klasy I gimnazjum, Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Nr 4 Dyrektora ZSP w Kozłowie z dnia 26.02.2014 r. po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym
- Bartkiewicz Kamil Kacper
- Bartnicka Natalia Adriana
- Borkowski Kacper
- Byller Dominika
- Chmielewska Weronika
- Chmielewski Kacper
- Fabisiak Sebastian
- Godleś Aneta
- Górnik Wiktoria
- Gut Weronika
- Hablutzel Dawid Jakub
- Kaczmarczyk Angelika
- Kazimierska Wiktoria
- Kołodziejska Patrycja
- Kucharska Aleksandra
- Kusik Norbert
- Kusik Wiktoria
- Kwestarz Dawid
- Ludwiczak Kamil
- Łamejko Dominika
- Łączyńska Magdalena
- Matuszewska Klaudia
- Meredyk Krystian
- Michcińska Dominika
- Nowak Bartosz
- Nowicka Lidia
- Pawlaczyk Anna
- Reszka Emilia
- Różalski Michał
- Rudnicki Adam
- Rudnicki Krystian
- Sochacka Wiktoria
- Sonnenberg Ilona
- Sumicka Weronika
- Szypulski Kacper
- Tomaszewska Karolina
- Zieliński Mateusz
- Żygadło Jakub
Data podania do publicznej wiadomości listy: 03.07.2014r.
Szkoła Promująca ZdrowieRealizacja programu Szkoła Promująca Zdrowie wymaga systematycznej, intensywnej i zaangażowanej w cały proces pracy. Tworzenie podstaw oraz droga do certyfikatu Szkoły Promującej Zdrowie to proces długofalowy, którego głównym założeniem jest dokonywanie zmian w całej społeczności szkolnej i otaczającym ich środowisku mających na celu promowanie zdrowego stylu życia. Tylko wspólne zaangażowanie dyrekcji, nauczycieli, uczniów, pracowników niepedagogicznych oraz rodziców, może spowodować, by cały proces przebiegał prawidłowo, efektywnie i twórczo. Nad całością procesu tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie w naszej szkole czuwał powołany w tym celu zespół do spraw promocji zdrowia oraz szkolny koordynator promocji zdrowia. Zadania koordynatora: - ukończenie szkolenia na temat tworzenia Szkoły promującej Zdrowie, - przekazanie informacji na temat realizacji programu nauczycielom, - zgłoszenie placówki do wojewódzkiej sieci SZPZ, - stworzenie zespołu do spraw promocji zdrowia, - kierowanie pracą szkolnego zespołu do spraw promocji zdrowia, - inicjowanie, organizowanie i koordynowanie prac związanych z promocją zdrowia w szkole, - współudział w kształceniu pracowników szkoły w zakresie promocji zdrowia, - rozwijanie własnych umiejętności, współdziałanie z całą społecznością szkolną, - przedstawienie radzie pedagogicznej prezentacji z działalności zespołu oraz realizacji programu w okresie przygotowawczym.
Zadania zespołu do spraw promocji zdrowia: - opracowanie planu działań w zakresie programu Szkoła Promująca Zdrowie w tzw. okresie przygotowawczym, - przeprowadzenie badań wstępnych, mających na celu diagnozę stanu wyjściowego szkoły w zakresie zdrowia oraz badań dotyczących klimatu społecznego szkoły (analiza ankiet, określenie problemów priorytetowych), - przeprowadzenie ewaluacji okresu przygotowawczego, - przeprowadzenie konkursu na logo Szkoły Promującej Zdrowie, 23
- opracowywanie raportu z działalności naszej szkoły w okresie przygotowawczym, - opracowanie planu działań na kolejne dwa lata aplikowania o certyfikat Szkoły Promującej Zdrowie, - aktywna współpraca z całą społecznością szkolną podczas przygotowywania wszystkich działań promujących zdrowie na terenie szkoły oraz dzielnicy. |